Inlägg: 1073184
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
SMÅLAND: nä inget trendbbrott blir det, trenden kommer hålla i sig,, det ser riktigt illa ut denna säsong.
Vi piskar dit FBK ikväll och Skellefteå på måndag:)
Det tar jag mig en vargtass på nu:)
Trusta me harden:)
Älska Timrå IK i vått och torrt o i med o i MOTGÅNG ALLTID!!
Lall On Lall On..