Inlägg: 1073227
Svarskommentarer
Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
haggen: Man känner ju igen sig. Händer väldigt sällan att Timrå gör något i sådana här situationer. Man vågar aldrig chansa. Enda gången var väl när man öppnade plånboken på vidgavel och köpte Svoboda, Rosa och Jantunen sent på säsongen då kvalspel var nära. hade de vart med från start (iaf Rosa) så hade den säsongen kanske kunna räddas
Rögle, Luleå gasar på, Skellefteå + Brynäs är topplag.
Skulle vi hamna i kvalserien längre fram finns inget att skylla på.