jens_88: Dom domarna jag har sett denna säsong tycker jag har skött sig skapligt. För stunden är laget sämre än domarna.
Inlägg: 1073266
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Ikväll vänder det !!!! och till veckan kommer dessutom Tenkrat och vi får tillbaka lite folk.
4-2 till Timrå
4-2 till Timrå