uhahl: Aldrig, ikväll ska vi v isa alla att Timrå ska vara i toppen !!!
Inlägg: 1073284
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Snoop: Man kan ju alltid hoppas men det blir ännu en tråkig lördag eller så skräller de.
Förra lördan var man säker på vinst å då har man kunna kräkts på varenda spelare.
Idag säker på stor torsk så kanske kanske
Förra lördan var man säker på vinst å då har man kunna kräkts på varenda spelare.
Idag säker på stor torsk så kanske kanske