-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4969)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Hade själv tippat oss på en 7-10 placering, men när man ser vilket lag vi kan ställa på banan är det bara att inse att vi kommer att få kriga som djur för att slipppa KS.
Konstigt med Timrå, så fort vi har ett lag som ser riktigt bra ut, så året efter är det nästan bara spillror kvar. så var det även 2005/2006.
Detta blir ett tungt år mina vänner.
Kan igentligen bara se 2 lag som har lika dålig eller sämre trupp som oss, nu när Hedström bara är en spillra av sitt forna och med Timo o Mika skadade och det är Luleå o Rögle.
Vi har Johan, Mika P och Wandell och snart även Tenkrat, de är dessa vi får hoppas på i kväll och framöver.
Ibland är det nästan så man tror att idioten ROS får rätt: Vi lever på lånad tid.
Kämpa Timrå.