Gorkyman: Dessa utvisningar ska ju förstöra hela tiden... ännu ett lag som vänder sin trend mot Timrå!!!! som vanligt då.. Tydligen har dom haft näst sämst powerplay detta år. men så klart gör dom 3 mål på 3 powerplay... även fast Lotvonen hade hunnit sätta ut skridskon på plan på det sista målet. men jag räknar då det som ett powerplay mål även fast det inte skrivs som det.
Inlägg: 1073462
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
´Ända positiva hittills är Tom Wandell fortsätter visa att han håller hög elitserieklass. Och Timrås närkampspel. Resten är det sämsta jag sett.