Inlägg: 1073468
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
dr-nix: håller med. man såg lite ljusglimtar här och där i anfallet även fast vi inte får till några skott. men så fort Färjestad får fast pucken i Timrås zon så blir jag nervös.
Jag mår dåligt när jag ser Timrå spela, offensivt ser det ganska lovande ut men defensivt blir jag rädd för kvalserien.