1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1073579

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
dr-nix: som == dom (spelarna dvs). Man slappnade kanske av någon procentdel?!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
dr-nix: Roligt att se att dom kan. Men jag är rädd att denna säsong kan bli riktigt jobbig.

10 saker som gör mig orolig

1. Backspelet: ser inte alls bra ut
2. Svackorna i matcherna är typ 30min för långa
3. Många av dom ny spelarna underpresterar, Persson, Mäkiaho, Skogs.
4. Skadorna: Kommentar överflödig
5. Bristen på rutin: hur tacklar unga Timrå denna svacka
6. Hedström:?????
7. Speeden?: vart är den
8. Boxplay: STörre box, större box större box
9, Spelet: Ser inga som helst linjer i spelet.
10: Långa anfall/Tryck: Backarna måste våga stå upp vid offensiva blå.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer