1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1073593

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
dr-nix: Roligt att se att dom kan. Men jag är rädd att denna säsong kan bli riktigt jobbig.

10 saker som gör mig orolig

1. Backspelet: ser inte alls bra ut
2. Svackorna i matcherna är typ 30min för långa
3. Många av dom ny spelarna underpresterar, Persson, Mäkiaho, Skogs.
4. Skadorna: Kommentar överflödig
5. Bristen på rutin: hur tacklar unga Timrå denna svacka
6. Hedström:?????
7. Speeden?: vart är den
8. Boxplay: STörre box, större box större box
9, Spelet: Ser inga som helst linjer i spelet.
10: Långa anfall/Tryck: Backarna måste våga stå upp vid offensiva blå.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
RTS:

10 saker som gör mig orolig

1. Backspelet: 100kg Lotvonen kan inte tackla.
2. Laget förlitar sej på unga orutinerade backar, VÄRVA!
3. Många av dom ny spelarna underpresterar, Mäkiaho, Skogs.
4. Skadorna: Kommentar överflödig
5. Bristen på rutin: hur tacklar unga Timrå denna svacka
6. Hedström:????? Skicka hem!
7. Det saknas rutin i laget!
8. Challes finne på näsan.
9, Spelet: Ser inga som helst linjer i spelet, cirkus!
10: Varför värvas det inte?????

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Jag skulle vara jävligt byxis om jag satt i Timrås ledning just nu.

Vi kan nog inse allihop att om Timo kommer tillbaks så kommer han troligt spela 5-10 matcher sedan få besvär igen.
Om operation nu ej görs så räkna med lång tid innan Disken stelnar/läker ihop.

Hade jag varit Timo hade jag slutat direkt.

Wandell + Magnus p är väl det possitiva man kan se i Timrå jämfört med ifjol.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer