1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1073598

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Jag skulle vara jävligt byxis om jag satt i Timrås ledning just nu.

Vi kan nog inse allihop att om Timo kommer tillbaks så kommer han troligt spela 5-10 matcher sedan få besvär igen.
Om operation nu ej görs så räkna med lång tid innan Disken stelnar/läker ihop.

Hade jag varit Timo hade jag slutat direkt.

Wandell + Magnus p är väl det possitiva man kan se i Timrå jämfört med ifjol.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
RTS: Jag ställer mig ofta frågan: varför är jag intresserad av Hockey och hejar på Timrå. varför gå igenom denna pina.

Fan vad dåligt man mår just nu.

Hade känts betydligt bättre om ledning gått ut o sagt att man skall agera.

hmm vad var det han sa TJ: "Vi skall ta ytterligare ett steg nästa år". eller hur

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer