..så ser jag precis att Nyström på sin blogg, reagerade precis som jag ang. Challe uttalande om han vore en idiot om han inte erkände att det var en kris. TJ däremot säger idag att det inte är en kris. Vem är idioten?En? Bägge?Ingen?
F.ö så ska Nyström o SAIK idag bli varse publikens tryck o Timrås resurection! Come on! Let´s rrrruuuummble!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
TJ däremot säger idag att det inte är en kris.
Vem är idioten?En? Bägge?Ingen?
F.ö så ska Nyström o SAIK idag bli varse publikens tryck o Timrås resurection! Come on! Let´s rrrruuuummble!