-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4976)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men hallå...?!!
Blir så in i baljan trött på allt. Tänk om Timrå klev ut på isen i första perioden med det engagemang och kämpa glöd de visade upp i sista perioden nu sist mot Färjestad?? Då ginge allt så mye enklare!
Varför ska de vakna så seeeeent?? De KAN ju, de har ju meriterade spelare som verkligen kan avgöra... Yngligar som totalt tok fräcka och orädda...men alltid vaknas det för sent...*suck*
Som jag sagt tidigare, Jonathan Hedström... kan du ta och leta upp något som gör dig fullständigt skogstokig....Något som gör dig så sat***s arg att du bara ser rött... ta med den känslan och kliv in på isen!!! För den Jonte som kliver in som är så super taggad, är svår stoppad och just vad laget behöver, han ju för tusan en mycket bra spelare....egentligen.
Håller med någon tidigare här, in med Axelsson, Pääjarvi Lander eller så vid powerplay så det händer något...
Håller verkligen tummarna nu ikväll... spännande och se om MOe och svensson gör en bra "come back"