Inlägg: 1074221
Svarskommentarer
Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
RocknRolf2: Vi släpper in nästan alla mål när vi är en man mindre.
1 Vi får sluta ta en massa dumma utvisningar.
2 Värva två stabila backar som håller rent framför mål
3 Sluta kladda med pucken i boxplay ut med den direkt
1 Vi får sluta ta en massa dumma utvisningar.
2 Värva två stabila backar som håller rent framför mål
3 Sluta kladda med pucken i boxplay ut med den direkt
Persson ja. Att han inte skulle hålla måttet på 6 backar var väntat, desto värre med Skogs. Han är faktiskt sämre än Marttinen någonsin var. Usch!
Men egentligen känner jag väl inte direkt stor panik ännu, men några måste förbättra sig markant och andra måste komma tillbaka från skadorna. Sen är vi med igen.