1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614796 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074232

Sv: Klubbledningen måste rannsaka sig själva!
Tvåtallar: Exactemente!

Vårt boxplay är under all kritik. Spelet i egen Zon MÅSTE upp flera klasser.

Skellefteå o Brynäs är lag som hittintills haft ett bra o fungerande boxplay o dom har inte bättre backar på papperet än vi tycker jag. Däremot har det visat sig att deras inställning o hjärta i varje match vida överskrider vårat än så länge.
Det gör mig såå frustrerad o irriterad.
Visa hjärta! Visa attityd! Visa kämpaglöd!

Visa vad 17 som helst mer än det här tafatta finliret med damväska i hand!
DET ÄR KAMP! VAKNA!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.