1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074246

Sv: Både Moe och Svensson ikväll..
timråhjärta: tänkte bara tipsa om att Sundsvall/Timrå-regionen har två stycken regionaltidningar vid namn ST och dagbladet

Just st kom ut med följande artikel (se länktips) 13:32 där man kan läsa att Moe och Svensson skulle lira i ikväll (Svensson med Lander och E.Andersson och Moe som 7:e back)

Svarskommentarer

Sv: Både Moe och Svensson ikväll..
dr-nix:
Jo jo, vet ju det... läser dem både på webben och i pappers format... satt bara och kikade på enmassa läskig statistik om TIK på hockeyligan då jag råkade ramla in på det om Svensson och Moe..

Två spelare in samt Åkerlund i målet... ny energi kanske?!...

Sv: Både Moe och Svensson ikväll..
dr-nix: lokaltidningar menade jag givetvis :P

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer