dr-nix: Jo jo, vet ju det... läser dem både på webben och i pappers format... satt bara och kikade på enmassa läskig statistik om TIK på hockeyligan då jag råkade ramla in på det om Svensson och Moe..
Två spelare in samt Åkerlund i målet... ny energi kanske?!...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo jo, vet ju det... läser dem både på webben och i pappers format... satt bara och kikade på enmassa läskig statistik om TIK på hockeyligan då jag råkade ramla in på det om Svensson och Moe..
Två spelare in samt Åkerlund i målet... ny energi kanske?!...