1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074255

Sv: Det blir väl en till säsong ...
actionleif:

Tyvärr lär han väl komma hem till Skellefteå o flänna om en plats i truppen

Svarskommentarer

Sv: Det blir väl en till säsong ...
Gorthank:

Mmmm, och flyttar Jonte t Skellefteå så får väl det vara hänt , för just nu så verkar han inte ha ork eller inspiration till några av sina tidigare energi explosioner i Timrå ändå.

Fast tror ni verkligen att han skulle vilja tillbaka till en klubb där några snedvridna "fans" hängde en docka som symbol för vad de tyckte om hans klubb val....

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.