1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074260

Sv: Det blir väl en till säsong ...
Gorthank:

Mmmm, och flyttar Jonte t Skellefteå så får väl det vara hänt , för just nu så verkar han inte ha ork eller inspiration till några av sina tidigare energi explosioner i Timrå ändå.

Fast tror ni verkligen att han skulle vilja tillbaka till en klubb där några snedvridna "fans" hängde en docka som symbol för vad de tyckte om hans klubb val....

Svarskommentarer

Sv: Det blir väl en till säsong ...
timråhjärta:
Ja, det här är bra tycker jag, jag tror att Jontes kvaliteer förstörs ju mer man byter roll på han han har varit och ska vara mycket nu.
hade vi haft Jonte som han var för 5 år sedan nu och helt skadefri hade vi haft en otroligt bra spelare men som han är just nu så är det till en stor del vi har en så dålig backbesättning och centeruppsättning i år...

Tack för två dåliga år Jonte jag kommer inte sakna dig i Timrå IK..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.