Taurus: Från detta datum så kommer du ALDRIG att se Skogs i Tre Kronor, det finns inte en möjlighet att det inte går att hitta bättre backar i Leksand för en träningsmatch mot Tjeckien nån gång framöver.
Inlägg: 1074402
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Olle:
Säger bara så här!! Kan RJ spela i Tre Kronor kan Skoogs det också!!!!
Säger bara så här!! Kan RJ spela i Tre Kronor kan Skoogs det också!!!!
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Olle: Det här är ju inte roligt längre nu!
Mamma - jag vill hem nu...Jag vill inte se mer
Mamma - jag vill hem nu...Jag vill inte se mer