Taurus: Du menar väl ändå inte att Skogs har ett uns av den talang som RJ besitter? Vi snackar alltså om Skogs som precis drog ett slagskott över målet från 2 meters avstånd i 4-3?
Inlägg: 1074422
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Olle:
Sen tycker jag att RJ INTE är bra för den delen heller. Som jag sa så tycker jag att Styf och Lehtonen är de enda som håller bra ES klass
Sen tycker jag att RJ INTE är bra för den delen heller. Som jag sa så tycker jag att Styf och Lehtonen är de enda som håller bra ES klass
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Olle:
Menar bara att blir RJ utagen i Tre Kronor så är ingenting omöjligt!!!
Menar bara att blir RJ utagen i Tre Kronor så är ingenting omöjligt!!!