Långben: Bra. Tack! Jag håller med DJ Hemp ikväll!
Inlägg: 1074503
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Saik 13/10 Negativa Vibbar
Hemma från matchen och tycker:
Att Timrå var det bättre laget i första perioden. Timrå åker skridskor och Skellfteå står stilla. I andra perioden tar Skellfteå över när de får fart under rören. Tredje är jämn. Sett över hela matchen hade oavgjort varit mest rättvist. Åkerlund överglänser klart Hadelöv.
Att Timrå var det bättre laget i första perioden. Timrå åker skridskor och Skellfteå står stilla. I andra perioden tar Skellfteå över när de får fart under rören. Tredje är jämn. Sett över hela matchen hade oavgjort varit mest rättvist. Åkerlund överglänser klart Hadelöv.