1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074626

Sv: Apropå nånting...
Apropå nånting så har jag hittat en jävligt skön sida. Lite om målvaktsmasker som är målade av en kille som tydligen gör de flesta i elitserien. där kan man även läsa om motiven osv om man trycker på dsi på menyn i sidan när man visar en mask. skönast tycker jag var johan asplund som hade fredrik warg på sin hjälm som en mexikanare!!! tydligen tycker warg om tacos och då ville väl asplund skoja till det lite:) kolla in sidan:)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Jag tycker kapanens "Pre-Modern Art " 03/04 Jävligt snyggt med tallarna!

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: hittade en liten intressant grej på sidan om målvaktsmaskerna. Kapanen hade tydligen en rödvid flagga på baksidan av sin mask när han spelade i kalpa säsongen 05/06 som en hyllning till sin föredetta klubb.

Det tyckte jag var lite fint av honom;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.