Nu har inte jag läst allting här så vet inte om något tagigt upp det här.
"Nu börjar det att komma arbetsföra spelare till marknaden. En är slovaken och VM-guld-hjälten från 2002 Richard Lintner, känd från Modo, Djurgården, Skellefteå och Färjestad. Timrå behöver ju backar. Frågade Charles Berglund, tränare i Timrå, om han vill ha sin forne lekkamrat i Djurgården. - Nej, vi har redan rörigt i egen zon. Det var nästan elakt sagt! - Ja, men så är det. Vi behöver någon som håller positionerna. Lintner funkar ibland, men han ställer till det. Antar att vi nu kan stryka Timrå som tänkbar arbetsgivare till Lintner."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Nu börjar det att komma arbetsföra spelare till marknaden.
En är slovaken och VM-guld-hjälten från 2002 Richard Lintner, känd från Modo, Djurgården, Skellefteå och Färjestad.
Timrå behöver ju backar.
Frågade Charles Berglund, tränare i Timrå, om han vill ha sin forne lekkamrat i Djurgården.
- Nej, vi har redan rörigt i egen zon.
Det var nästan elakt sagt!
- Ja, men så är det. Vi behöver någon som håller positionerna. Lintner funkar ibland, men han ställer till det.
Antar att vi nu kan stryka Timrå som tänkbar arbetsgivare till Lintner."
Saxat från Aftonbladets Tomas Ros blogg.