1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1074973

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Bragd-Birger:
"Om världens finansnissar fick lägga sin röst på det sämsta tillfället att bygga en 300 miljonersarena på blir jag inte förvånad om en majoritet lakoniskt svarar: 'ehm...nu?'."

Och det är väl tackvare dessa finansnissars spekulerande som det ser ut som det gör med ekonomin idag?

Man kan vända lite på det oxå,NÄR är det bäst att bygga något och handla in tjänster av byggföretag t.ex, i en hög eller låg konjunktur?
Spontant säger jag att det blir billigare att bygga när företagen skriker efter uppdrag,och ett sådant bygge lär inte bara ta ett år att smälla upp.

Hur man än vrider och vänder på sig så har man röven bak!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer