T T: En fråga bara, om man väljer att låna ut Samuelsson till Sundsvall nu på Söndag, varför har man då honom som center i en fjärde kedja ida. Borde man inte ha honom som extra spelare och uppskriven som en extra back och låter Anton Lander vara center i fjärde formationen.
VART är Lander han finns inte ens med i laguppställnigen! Står inte ens med som extra back?????
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
VART är Lander han finns inte ens med i laguppställnigen! Står inte ens med som extra back?????
SKOLA ???