Skarin: Åke måste få stå på lördag, han var mycket bra och han är inte lika passiv som Backe i målet, kul att se.
Inlägg: 1075779
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Snoop: Sen får man inte glömma att försvaret gjorde det bra. Man tillät HV ta många skott utifrån och hjälpte till föredömligt med att hålla rent framför kassen.