Snoop: Sen får man inte glömma att försvaret gjorde det bra. Man tillät HV ta många skott utifrån och hjälpte till föredömligt med att hålla rent framför kassen.
Inlägg: 1075784
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Ambroo: Det handlar ju om att rädda skott och inte släppa in dem....ehhhhh. Du klagade på Backe (kom inte ihåg vilken match det var) då han var Timrås bästa spelare......typ. Så jag vet inte riktigt jag....;) Men det är klart.....om Backe hade räddat över 40 skott, då hade väl snacket varit annorlunda. "Vilken fantastisk landslagsmålvakt han är" ;)
Nej men det vore ju mysigt om klacken fick igång den ramsan åt Jonte. Det är ju alltid en början liksom.
Nej men det vore ju mysigt om klacken fick igång den ramsan åt Jonte. Det är ju alltid en början liksom.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Ambroo: Ja Timrås försvar var riktigt bra, nu är de bara fortsätta bugga vidare på de här och se till att ta sig till slutspel, väl där blir vi nog obehagliga att ha o göra med.