Inlägg: 1075795
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Skarin: Det är inte Jimpa du daskar till nu så jag biter inte på det, gumman;-)
Ramsan är fin, absolut!
Ramsan är fin, absolut!
Nej men det vore ju mysigt om klacken fick igång den ramsan åt Jonte. Det är ju alltid en början liksom.