Inlägg: 1076466
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
RTS: det kan ju inte bli något anfallsspel med dom här backarna.Anfallsspelarna mäste ju hem o reda ut backarnas misstag och när dom ska anfalla måste dom byta. o vad var backarna nu då?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
RTS: Vi möter ett es lag inte ett allsvenskt,spelar man i es så förtjänar man det,faan dom är ju bra!
Nr 3 o Nr8 visar sig igen från sin sämsta sida, Nr 4 o 23 forsätter som förut.
Moe mest framträdande av backarna.
Återigen inte ett riktigt anfall på 20min.
Riktigt oroveckande att vi inte har ett eget spel. Förnärvarande anser jag vi har Elitseriens mest uddlösa spelide i 5 mot 5
Rättvist borde vara 3-0 till Rögle.
Och till sist varför står inte Magnus i MÅL.