Snoop: Ja, jätteenkelt.
Inlägg: 1076480
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
73Sjöbba: Men vad är det kaar!!! Har du vaknat på fel sida eller supit bort förtåndet?! Man får inte släppa en sån puck. (punkt)