Inlägg: 1076482
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Skarin: Precis som jag sa, det sa Challe nyss i TV. Men det han inte sa var att "vi dog av efter deras enkla och billiga mål".
Men, det är två perioder kvar.
Men, det är två perioder kvar.
Det såg väldigt bra ut framtill Backe kliver in i handlingarna. Det var bra fart, mkt tacklingar. Sedan dog vi.
Två perioder kvar.