Ambroo: Jag vill ha det till att Rögle gjorde det bra.
Inlägg: 1076493
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
73Sjöbba: Ja det kräver ju fruktansvärt mycket att slå in en puck i tomt mål...