Jag blir tokig på kommentatorn på Web Tv... Han sitter ju för fan och leker med namnen på målskytten och den skadade jäveln hela tiden
Inlägg: 1076497
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Jag förstår inte att Lärking inte tar ut skåningen för holding the stick. Han ser ju situationen hur tydligt som helst, istället ett bp helt i onödan.