Cartman: Ska han göra mål också?
Inlägg: 1076526
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Nu börjar det bli riktigt jävla pinsamt.
Bänka Robin Jonsson... NUU !!!!!!
Bänka Robin Jonsson... NUU !!!!!!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
.... o både Södertälje o Frölunda leder.... nu är vi verkligen djupt nere i skiten..... AGERA LINKAN innan det är för sent.... sundsvallspajas
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Ambroo: Nää, men backe är ju kass. Och dessutom nu när Äkerlunds form är som den är.