Skarin: Det hade ekänts mkt mera trovärdigt om du skrivit "Skogs är sämre än Persson".
När du skriver något som "Bättre än" känns inte trovärdigt.
Tycker man ser varför Moe ä en mkt bättre spelare än vad nr 3 någonsin kommer att bli.
Såg att någon här inne skrev att Erixon borde vara given för JVM.
Då undrar jag, på vilka grunder antar du det??? för att han är fjärde ,femte back? Snälla nån karln har ju inte utvecklas ett skit på 2-3 år, han blir aldrig bättre än vag han är nu. Dåligt offensivt och riktigt vek/kass defensivt.
Snälla Timrå ledning, Vakna och ta ett RÄTT beslut, inse att vi håller på att krakulerara.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Skarin: Det hade ekänts mkt mera trovärdigt om du skrivit "Skogs är sämre än Persson".
När du skriver något som "Bättre än" känns inte trovärdigt.
Tycker man ser varför Moe ä en mkt bättre spelare än vad nr 3 någonsin kommer att bli.
Såg att någon här inne skrev att Erixon borde vara given för JVM.
Då undrar jag, på vilka grunder antar du det??? för att han är fjärde ,femte back?
Snälla nån karln har ju inte utvecklas ett skit på 2-3 år, han blir aldrig bättre än vag han är nu. Dåligt offensivt och riktigt vek/kass defensivt.
Snälla Timrå ledning, Vakna och ta ett RÄTT beslut, inse att vi håller på att krakulerara.