Yellowcard: Klart som fan att de inte skulle gått på krogen igår, visst ska de ibland kunna koppla av, men inte när man underpresterat så enda in i helvete, och det hela säsongen i princip, ger korkade signaler att man te.x inte bryr sig.
Jag är rädd att vi får ställa oss på bortastå i Gränbyhällen nästa säsong om inte detta bryts jävligt snabbt. Speciellt inställning mm.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är rädd att vi får ställa oss på bortastå i Gränbyhällen nästa säsong om inte detta bryts jävligt snabbt. Speciellt inställning mm.