73Sjöbba: Jag tycker att debatten om tränarbyte gått lite väl långt. Men om jag ska lämna ett avtryck i denna disskussionen så blir det detta:
Det finns ju faktiskt två tränare i båset... Låt herr Nygårds ta över rollen som förste coach ett tag. Felet kanske inte sitter i själva coachningen. Det kan ju faktiskt vara personen bakom detta som behöver lite andrum.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men om jag ska lämna ett avtryck i denna disskussionen så blir det detta:
Det finns ju faktiskt två tränare i båset... Låt herr Nygårds ta över rollen som förste coach ett tag. Felet kanske inte sitter i själva coachningen.
Det kan ju faktiskt vara personen bakom detta som behöver lite andrum.