Inlägg: 1078108
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Dom överkattar bizznizzen säger Ewa Lindstrand i TV, är det hennes enda argument så säger jag, börja gräv nu i kväll.
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Det där var ett stycke menlös diskussion, herregud. Vart landade det hela? Någon som tittade bortom Ewa Lindstrands inavlade uppsyn?
Blizzard:
Spana in mitt filarkiv så får man se vad dom snackar om på Eftersnack i kväll. Jaja vi ligger pyrt till och man borde inte sticka ut hakan så här mycket, men ......byggdes Noaks Ark före eller efter regnet?