1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078245

Sv: Apropå nånting...
Så undrar jag om Timrå har kontaktat Manderville, ang ev nyförvärv alltså. Han borde ju ha koll på vad som skulle passa in i den svenska hockeyn. Han vet ju en del om Timrå och skulle vara en perfekt ambassadör..
F-n vet om han inte skulle vara med i ledarstaben också, typ....

Lyssnade på Boorken igår och han sa en del kloka ord om att det går inte att spela gammaldags ishockey idag och syftade på Löven.. jag tycker det passar in lite på Timrå idag. Avvaktande styrspel utan press högt upp i banan vilket leder till passivitet över hela banan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag undrar: Hur länge skrev man kontrakt med Hirsch?
I ena artikeln i Dagbladet idag så skriver man 3 veckor o i den andra så skriver man 3 månader.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.