Inlägg: 1078245
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag undrar: Hur länge skrev man kontrakt med Hirsch?
I ena artikeln i Dagbladet idag så skriver man 3 veckor o i den andra så skriver man 3 månader.
I ena artikeln i Dagbladet idag så skriver man 3 veckor o i den andra så skriver man 3 månader.
F-n vet om han inte skulle vara med i ledarstaben också, typ....
Lyssnade på Boorken igår och han sa en del kloka ord om att det går inte att spela gammaldags ishockey idag och syftade på Löven.. jag tycker det passar in lite på Timrå idag. Avvaktande styrspel utan press högt upp i banan vilket leder till passivitet över hela banan.