Hahl Bundy: Jag kan i och för sig hålla med henne om en sak. Jag hänger på lite olika forum tillhörande lite olika sporter och det finns inget forum som ens är i närheten av detta när det gäller antalet svallerkärringar. Här skvallras värre än på vilket PRO-möte som helst. Det är lite tråkigt men man får väl ta det onda med det goda.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas innerligt på tre poäng ikväll!