1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078269

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Inget egentligen. Jag ville bara skapa lite trådanaraki. Eller så var jag ouppmärksam, eller, jag vet inte...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mappe: Till försvar för allt gnäll o skvaller o allt vad det är, så kan man se det positiva i sånt ( om man nu kan göra det) o det kallas engagemang o glöd. Få supportrar engagerar sig så mycket o bryr sig som Tikare. Man vill att det ska gå bra men lik förbenat ska man behöva må dåligt. Sånt är livet för en Tikare, det är det som är unikt för oss o som vi kommer att få dras med. Det är liksom meningen verkar det som.

Själv är jag inte mycket för sånt där (bara lite då) förutom engagemanget o glöden.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer