1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078709

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Fan va skönt. Nu plockar vi Djurgårn på Lördag av bara farten!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Precis som Ambroo är inne på så är kvällens höjdpunkt spelet över hela banan. Man spelar smart och enkelt i egen zon, slår icing då det behövs och framförallt så håller man ihop femman. Brynäs tilläts väl egentligen aldrig att komma in på kassen. Med de kontringsspelare vi har att tillgå så klagar jag inte om vi fortsätter på denna väg framöver.

Nu gäller det att komma ut med samma inställning även på lördag, seger där och vi kan möjligen börja snegla uppåt igen.

Pyörälä banans kung idag. Hedström får slåss med Lander om en ytterplats =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.