1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1078752

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
250kg kärlek: Han är kanske inte lika dominant i spelet med puck som innan, idag slarvade han exempelvis betänkligt i passningsspelet, och hans offensivlusta/skottvillighet har väl kommit av sig en aning. Men oj vad bra han är i defensiven. Hans positionering, sättet han rör sig på, tajmingen i avvägningarna och hans sargspel är bland det bästa jag har sett i den här klubben. Lägg till att hans lugn i stressade situationer/boxplay smittar av sig på övriga. Han tillåter sin partner att spela "dennes egna spel" och det genomsyrar hela Moes agerande därute.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23

Ambroo: Fine. Ungefär som jag såg Lehtonens insats i afton. Med andra ord. Lite slarvig mellan varven men en gudabenådad kompis att ha vid sin sida.

Moes insats i afton är oklanderlig. Lehtonen ska ha sin släng av sleven. Visst?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.