1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1079510

Sv: Jonte Hedström
Laken:
Sälg hedström, det är inte en lagspelare, glömeraldrig att han dissade timrås tränare i slutspelet i fjol, det gör man aldrig mot sin arbetsgivare eller!!!

Svarskommentarer

Sv: Jonte Hedström

winstonoboogie: Hedström dissade inte sin arbetsgivare. Han fick en fråga under en sändning på Canal+ vilken tränare han ansåg hade varit hans bästa. Han svarade att Kenta Johansson var den absolut bästa tränare han haft.

Vad förväntar du dig? Ska han ljuga? Det bästa hade varit om han höll truten. Men kände han så och ville ge uttryck för det så, fine.

Det finns många därute som anser att Kenta Johansson varit den bästa ledaren för Timrå IK. Om de känner så tycker jag att de är deras rätt att känna det. Det är inte att dissa.

Eller är det något annat du syftar på?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.