1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1079512

Sv: Jonte Hedström
Det tråkiga just i fallet Hedström är ju att man vet att han kan så mycket bättre. Timrå behöver en tuff forward som inte är rädd att gruffa lite framför mål och i hörnen - och det är vad Hedström borde vara.

Som någon sa tidigare; stötta nu Jonte när han kommer tillbaka från avstängningen. Jag har varken ekonomi eller tillfälle att vara med i supporterklubben, men det känns som om det skulle vara ett bra fokus efter nästa match då han kommer tillbaka. Han behöver en kick av något slag, och om det nu är en smått opassande ryggdunk efter en (aningen) ful tackling så kanske det är Timråfansen som får sticka ut huvudet och göra just det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.