Inlägg: 1079518
Svarskommentarer
Sv: Jonte Hedström
Kerstin_k: Kenta tog ju guld det året så jäkligt illa ute kan inte Hedström varit.
Sv: Jonte Hedström
Kerstin_k: Om man får gissa känns det som att Challe och Hedström inte bjuder hem varandra på en god bit mat och en flaska rödtjut. Men det är en vild gissning.
Att sedan media och supportrar får det till att han sågar Challe är ju en annan femma. Det som däremot är underligt är att han, och Challe, har gått ut i media och pratat om en schism mellan dem. Förvisso sa man också att man löste det internt. Men inledningsvis av den här säsongen gick ju Jonte ut med att han hade varit negativ under fjolåret och fått med sig massa spelare. Vad är det som säger att det inte händer igen? Vad man tycker och tänker ändrar man inte i en handvändning. Jag tror att Challe och Hedström är för stora för varandra.