The Fat Bastard: Rätta mig gärna om jag har fel,men skrev inte Jonte på ett kontrakt på 3+1 år? Då borde väl även Timrå har rätt att inte fullfölja det sista året,för nog borde det vara skrivet så det gäller båda parter.. eller?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Rätta mig gärna om jag har fel,men skrev inte Jonte på ett
kontrakt på 3+1 år?
Då borde väl även Timrå har rätt att inte fullfölja det sista året,för nog borde det vara skrivet så det gäller båda parter..
eller?