winstonoboogie: "hänger ut TIK som ett lag med problem och ingen lagsammanhållning!!!" var har han gjort det menar du? är väl snarare du som gör det nu.
Inlägg: 1079562
Svarskommentarer
Sv: Jonte Hedström
Anonymous: Fattar inte vad du syftar på ärligt, Har du helt missat att han satt i Canal+ studion ifjol efter skadan?.
Visst Kenta var/är en stor tränare som jag personligen håller högre än Challe,
Men snälla nån kolla vilket lag kenta hade till förfogande ifjol.
Visst Kenta var/är en stor tränare som jag personligen håller högre än Challe,
Men snälla nån kolla vilket lag kenta hade till förfogande ifjol.