bobbe m fl: min lista är ett sammelsurium av egna produkter och spelare som, påstår, jag fått sitt genombrott i TIK. Mest tveksam är väl Finn L som väl var 22-23 när han kom från Nybro och Pekka, som var ytterligare nåt år äldre när han anlände från Kiruna.
Som sagt, jag begränsade mig till spelare som gjort ett flertal matcher i Timrå IK. Annars kunde jag hållt på tills korna gått hem med TIK-lirare som gjort ett fåtal landskamper: "Biffen" Nilsson, "Tåget" Söderberg, Olle Åhman, Lage Edin, Håkan Nygren mfl.
Att en hockeyintresserad inte känner till Inge Hammarström - en av landets tre första NHL-exporter - är väl ungefär lika trist som när rockspolingar inte hört talats om Kinks och Who...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Som sagt, jag begränsade mig till spelare som gjort ett flertal matcher i Timrå IK. Annars kunde jag hållt på tills korna gått hem med TIK-lirare som gjort ett fåtal landskamper: "Biffen" Nilsson, "Tåget" Söderberg, Olle Åhman, Lage Edin, Håkan Nygren mfl.
Att en hockeyintresserad inte känner till Inge Hammarström - en av landets tre första NHL-exporter - är väl ungefär lika trist som när rockspolingar inte hört talats om Kinks och Who...