Men, du kan väl för allt i världen inte tro att "gemene man" som är hockeyintresserad ska känna till varenda "gammal" spelare? Det förefaller för mig inte så överdrivet intressant att ex. leta upp vilka tio svenska spelare som var först i NHL. Jag är betydligt mer intresserad av nuet, historien kommer i andra, tredje, kanske fjärde hand...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men, du kan väl för allt i världen inte tro att "gemene man" som är hockeyintresserad ska känna till varenda "gammal" spelare? Det förefaller för mig inte så överdrivet intressant att ex. leta upp vilka tio svenska spelare som var först i NHL. Jag är betydligt mer intresserad av nuet, historien kommer i andra, tredje, kanske fjärde hand...